Σάββατο 10 Μαΐου 2014

Καλώς σας βρήκα στην "μπλογκόσφαιρα"!


Αποφάσισα να σταματήσω να πρήζω τον κόσμο στο facebook και να γράφω τις "εξυπνάδες" μου μέσα εδώ! Όντας δασκάλα λοιπόν, συνηθίζω να σχολιάζω τα γεγονότα και τις εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στην εκπαίδευση και αφορούν χιλιάδες συναδέλφους μου. Θα μου πείτε τι σόι εκπαιδευτικός είμαι που βάζω στο blog μου τον εγωιστικότατο τίτλο "Πρώτα ο δάσκαλος" αντί της αγαπημένης φράσης-σλόγκαν "Πρώτα ο μαθητής", η οποία χρησιμοποιείται ως άλλοθι κάθε φορά που πρόκειται να παρθεί κάποια καταστρεπτική για εμάς απόφαση. Καλώς ή κακώς, οι μόνοι που γνωρίζουν τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών είναι οι δάσκαλοί τους. Εκείνοι έχουν τις τύχες των παιδιών στα χέρια τους. Εκείνοι είναι οι πρώτοι που πρέπει να υποστηριχτούν και να ενισχυθούν ηθικά και ψυχικά ώστε να αποτελούν οι ίδιοι υγιείς προσωπικότητες που θα πλάσουν στη συνέχεια σωστούς χαρακτήρες... Ίσως θα έπρεπε λοιπόν, εκτός από τους ξενοδόχους (!!!), να ρωτάνε κι εμάς σχετικά με το τι θα βελτίωνε την εκπαίδευση... Κάτι ξέρουμε! Αυτά για αρχή! Τα ξαναλέμε!

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή...Το κακό σε αυτή τη χώρα είναι ότι ο καθένας θέλει(και νομίζει) οτι είναι αυτός πρώτα.....ο δάσκαλος,ο μαθητής,ο μηχανικός,ο γιατρός,ο αστυνομικός κτλ....Αν δεν καταλάβουμε ότι μόνο μέσω συνεργασίας γινόμαστε καλύτεροι δεν έχουμε ελπίδα...ας αφήσουμε τους εγωισμούς για αυτούς που δήθεν κυβερνάνε...Και πάλι καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή