Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Γεια σου ρε Δαρβίνε!

Οργανώνουμε κάθε μέρα στο σπίτι τη διδασκαλία μας, τι θα πούμε, πώς θα το πούμε, τι μέσα θα χρησιμοποιήσουμε, όλα έτοιμα και μπαίνουμε στην τάξη για το μάθημα. Το τι θα ακούσουμε όμως εκεί μέσα δεν μπορούμε ποτέ να το προβλέψουμε! Αν τα καταγράφαμε, θα γεμίζαμε τόμους!

Παρακάτω μερικά από τα καλύτερα που έχω ακούσει!


- Τι είναι η έξοδος κινδύνου;
- Μια έξοδος που άμα βγεις από εκεί, κινδυνεύεις!


(μετά το μάθημα της Μουσικής σε σχολείο ΕΑΕΠ)
- Μάθατε ποια τραγουδίστρια εμψύχωνε τους στρατιώτες στον πόλεμο;
- Ναιιιιιιιι!!! Η Σοφία Βέγκο!


- Πόσα τετραγωνικά εκατοστά έχει το τετραγωνικό μέτρο, Θανάση;
- .....
  .....
  .....
  Πολλά...
(να μη γελάσεις τώρα;;;;)


- Να βρείτε πληροφορίες για τα επαγγέλματα που τώρα έχουν εξαφανιστεί.
- Κυρία, εγώ θα γράψω για τον γαλατά.
- Για όσα θέλεις γράψε, όχι πολλά λόγια, 2-3 σειρούλες.
- Τι λέτε, κυρία; Ο άνθρωπος έκανε τόσο κόπο κάθε μέρα να μοιράσει το γάλα από πόρτα σε πόρτα κι εγώ θα γράψω μόνο 2 σειρούλες;;;


Συζήτηση με 2 αδερφάκια στο ολοήμερο:
- Κυρία, εγώ έχω βρει αυτόν που θα παντρευτώ.
- Έχεις ακόμα πολλά χρόνια μπροστά σου να γνωρίσεις κι άλλους ανθρώπους και να αποφασίσεις τότε!
- Καλά σου λέει η κυρία. Είναι όπως οι ζωγραφιές σου...
- Τι εννοείς;
- Να κυρία, όπως κάνει με τις ζωγραφιές, που φτιάχνει κάθε μέρα πολλές και στο τέλος διαλέγει την καλύτερη και την κρατάει...


- Κυρία, τα παιδιά λένε ότι αγαπάω την Κωνσταντίνα και με κοροϊδεύουν!
- Και πού είναι το κακό; Κι εγώ σας αγαπάω όλους!
- Όχι έτσι, κυρία! Ερωτικά!


Συζήτηση σχετικά με την εξέλιξη του ανθρώπου και με το γεγονός ότι κάποια μέρη του ανθρώπινου σώματος μας έχουν απομείνει από τους προγόνους μας και μας είναι περιττά. Στο άκουσμα ότι το μικρό δάχτυλο του ποδιού μπορεί να εξαφανιστεί κάποια στιγμή από το σώμα μας, ένα πιτσιρίκι με ρώτησε:
- Πότε θα γίνει αυτό, κυρία;
- Σε 1 εκατομμύριο χρόνια από τώρα. (Β' Δημοτικού - εννοείται πως δεν "παίζει" η έννοια του χρόνου!)
- Ελπίζω, κυρία, να το προλάβει η αδερφούλα μου αυτό. Έχει ένα χαλασμένο νύχι σε εκείνο το δάχτυλο και θέλω να της φύγει. Ποιος το σκέφτηκε αυτό;
- Ο Δαρβίνος!
- Γεια σου ρε Δαρβίνε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου