Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Προς αναζήτηση ονόματος!

Ακούστε τώρα τι πρόβλημα υπάρχει: Μιλούσα με οικογενειακή φίλη στην Αμερική και με ρωτούσε για το σύστημα (ο θεός να το κάνει) που ακολουθείται εδώ καθώς και τον λόγο που αλλάζω πόλη κάθε χρόνο.

Προσπαθούσα, λοιπόν, να της περιγράψω το καθεστώς εργασίας μου και, μιας κι έχω να εξασκήσω χρόνια τα αγγλικά μου, κολλάω στη λέξη "αναπληρωτής" (το "permanent" για το "μόνιμος" έκανε δουλειά!), να 'ναι καλά όμως το google translate. Όχι permanent, της λέω, substitute teacher είμαι! Αααα, μου λέει, δηλαδή είσαι εκεί μέχρι να επιστρέψει ο permanent;;; Όοοοοοχι, της λέω, δεν υπάρχει permanent, μόνο εμείς οι substitute! Ε, τότε είσαι εσύ η permanent, μου λέει, κι ενώ βρίσκεται στην άλλη άκρη του κόσμου, νιώθω ότι αρχίζει και τα παίρνει. Όοοοχι της λέω ξανά, εγώ είμαι substitute αλλά στη θέση κανενός! Να μην τα πολυλογώ, πέρασε η ώρα, περιστράφηκε η Γη, πήγε για ύπνο η γυναίκα, έχοντας χάσει πολύ χρόνο από τη ζωή της χωρίς να γίνει σοφότερη.


Και ιδού το πρόβλημα, κύριοι! Δεν είναι μόνο ότι δεν έχουμε βέβαιη δουλειά, δεν είναι ότι δεν έχουμε ζωή, δεν έχουμε πλέον ούτε καν όνομα! Permanent δεν είμαστε αφού αλλάζουμε σχολείο κάθε χρόνο, substitute δεν είμαστε αφού δεν αναπληρώνουμε κανέναν! Τι είμαστε;;; (Όχι, οι λέξεις που μόλις πετάχτηκαν στο μυαλό σας δεν είναι δόκιμοι όροι!)

Βρείτε μας έναν ορισμό, μια έννοια, μια υπόσταση! Πείτε μας χελιδονάκια, καραβάνια, πλανόδιο τσίρκο, κάτι!
Να συνεννοούμαστε τουλάχιστον με τους ανθρώπους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου