
Με βάση το βιβλίο, προχωρήσαμε στις παρακάτω δραστηριότητες:
Στο τέλος της
ανάγνωσης και της συζήτησης του κάθε κεφαλαίου, τα παιδιά μετέτρεπαν την περίληψή του σε στίχους, δημιουργώντας έτσι ένα μεγάλο ποίημα για ολόκληρο το βιβλίο!
Στη συνέχεια δημιούργησαν ανά ομάδες τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Ουρανούπολης που φυσικά ανήγγειλαν σκληρά μέτρα.
Στο παρακάτω με κέρδισε η ημερομηνία που, αντί για Κυριακή, γράφει "Προδευτέρα", σύμφωνα με τον νόμο του βασιλιά!
Έγραψαν επίσης τα δικά τους «μαγικά» παραμύθια. Ιστορίες δηλαδή στις οποίες υπήρχε κάποιο μαγικό αντικείμενο, ακολουθώντας με τον τρόπο αυτόν το πνεύμα του βιβλίου. Γράφτηκαν παραμύθια για μαγικά πλακάκια, μαγικά φορέματα, μαγικά μουσικά όργανα κ.α.
Τέλος, κατασκευάσουμε κι εμείς παρόμοια μαξιλάρια. Αρχίσαμε έτσι να συζητάμε για
το περιεχόμενο ενός εφιαλτικού και ενός αντιεφιαλτικού μαξιλαριού και
αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε δύο μαξιλάρια – κολλάζ με ό,τι ωραίο αλλά και
άσχημο υπάρχει σήμερα στον κόσμο. Τις επόμενες μέρες συγκεντρώθηκε το υλικό από
τα παιδιά κι έτσι φτιάχτηκαν τα μαξιλάρια: Το εφιαλτικό μαξιλάρι γέμισε με
φωτογραφίες φτωχών και δυστυχισμένων παιδιών, με εικόνες από τη ρύπανση και την
καταστροφή του περιβάλλοντος και με δικές τους ζωγραφιές ανάλογου περιεχομένου (η εργασία έγινε προ κρίσης, αλλιώς θα γεμίζαμε και πάπλωμα!) Αντίστοιχα, το αντιεφιαλτικό μαξιλάρι γέμισε με χρώματα, λουλούδια, φωτογραφίες
από όμορφα τοπία και χαμογελαστά πρόσωπα παιδιών, εικόνες με ζωάκια, δώρα κ.α.
Το πρόγραμμα διήρκεσε 2 μήνες στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης.
Μπράβο, Έλενα! Πολύ όμορφες δραστηριότητες! Και πολύ καλό βιβλίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαυμάσια!!!Συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή