tag:blogger.com,1999:blog-5913981842631836587.post6257869225517968962..comments2023-10-06T14:29:09.416+03:00Comments on Πρώτα ο δάσκαλος...: Γνωστό υπουργείο ζητά άτομα για εθελοντική εργασία. Πληροφορίες εντόςΈλενα Λαζαρίδουhttp://www.blogger.com/profile/00711704260087053368noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-5913981842631836587.post-72490391570206334202014-11-08T20:03:32.124+02:002014-11-08T20:03:32.124+02:00Εννοείται πως δεν είναι τυχαία ούτε αθώα η σκέψη α...Εννοείται πως δεν είναι τυχαία ούτε αθώα η σκέψη αυτή. Κυρίως προετοιμάζει το έδαφος για τις επόμενες χρονιές που θα σταματήσει το ΕΣΠΑ. Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι. Αλλά την αποκλειστική ευθύνη για αυτό τη ρίχνω πλέον μόνο στους εκπαιδευτικούς. Μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα αλλά μάλλον είμαστε αρκετά βολεμένοι για να χαλάσουμε τη ζαχαρένια μας. Για τίποτα δεν πρόκειται να κατηγορήσω ξανά το υπουργείο.<br />Έλενα Λαζαρίδουhttps://www.blogger.com/profile/00711704260087053368noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5913981842631836587.post-56376301764071461582014-11-08T18:34:43.018+02:002014-11-08T18:34:43.018+02:00Eλενα είναι ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις. Αυτή η &...Eλενα είναι ακριβώς έτσι όπως τα γράφεις. Αυτή η "νέα πρόταση" μόνο τυχαία δεν είναι, αλλά εξυπηρετεί συγκεκριμένες σκοπιμότητες :<br />1. την σταδιακή απόσυρση της κρατικής μέριμνας από τα δημόσια κοινωνικά αγαθά,<br />2. την εισαγωγή πάσης φύσεως χορηγιών στο δημόσιο σχολείο,<br />3. τον βαθύ ταξικό διαχωρισμό της ελληνικής εκπαίδευσης στα πρότυπα των πρώτων δεκαετιών της μεταπολεμικής Ελλάδας. Θα υπάρχουν μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν, αλλά είτε δεν θα έχουν δάσκαλο, είτε δεν θα μπορούν οι γονείς τους να πληρώσουν τα φροντιστήρια τους. Αλλά ακόμη κι αν περάσουν σε κάποια σχολή μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, τότε θα αδυνατούν να φοιτήσουν σε αυτή λόγω οικονομικής στενότητας, ενώ πολλές σχολές για τον ίδιο λόγο θα δέχονται ένα πολύ μικρό αριθμό φοιτητών. ΓΙ΄αυτό άλλωστε ακούμε το τελευταίο διάστημα τα περί μεγάλης μείωσης των εισακτέων στο άμεσο μέλλον, <br />4. την εξίσωση των ωρών εργασίας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπαιδευικών έως και 30%,<br />5. την αύξηση των μαθητών ανά τάξη, ακόμη και σε 45άρια τμήματα. Δηλαδή ένα δεκαπεντάρι τμήμα που του λείπει ο δάσκαλος, θα κάνει μάθημα με τους "διπλανούς". Έτσι και θα έχει δάσκαλο και θα επιτυγχάνεται πιο "εύκολα" η κοινωνικοποίηση των παιδιών, <br />6. την επιβολή διδάκτρων στα σχολεία προκειμένου να εξασφαλιστεί η μισθοδοσία των εκπαιδευτικών. Όσο για τα καλώς αυτοαξιολούμενα σχολεία, σε αυτά το ίδιο το κράτος θα επιδοτεί τη φοίττηση, μέσω διαφόρων κουπονιών, <br />7, τη δημιουργία μόνιμου στρατού αδιόριστων εκπαιδευτικών, οι οποίοι και θα καλύπτουν σε σταθερή βάση έκτακτες εκπαιδευτικές ανάγκες. <br /><br />ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ. <br />Όσο για την... αλλαγή, αυτή θα έρθει αφού πρώτα αλλάξει ο καθένας από εμάς, γιατί εμείς είμαστε ο κινητήριος μοχλός της ιστορίας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5913981842631836587.post-90244736959410008722014-11-08T16:59:39.469+02:002014-11-08T16:59:39.469+02:00Δυστυχώς έχεις δίκιο για άλλη μια φορά. Είμαστε πρ...Δυστυχώς έχεις δίκιο για άλλη μια φορά. Είμαστε πρόβατα, τέλος!Anonymousnoreply@blogger.com